Érzés

2009.04.03. 09:28

Többen próbálták megénekelni, mindenkit irányít és ahányan vagyunk, annyiféle. Vegyes, kavarog, az égig emel vagy elemészt.

Lassan egy éve várom, hogy a barátaimnak is elmondhassam, nézzétek, ez az én honlapom. Azt már tudjuk, hogy kicsit korábban elkészültem, de tegnap reggel megtörtént a Google-féle Page Rank frissítés, miáltal az oldalam megkapta az első számszerű értéket. Dolgoztam rajta, nagyon sokat dolgoztam rajta, ezért már nem is annyira PR3, inkább PR4-ben reménykedtem. Az eredmény: PR5. Tessék meglesni: www.starbug.hu (A toplistám PR2 lett.)

Ez nagszerű érzés, büszke vagyok rá. Mégis úgy gondolom, hogy túlzott nagylelkűség áll emögött, a PR4 értéket sokkal reálisabbnak tartanám, de dolgozom folyamatosan a lehető legjobb eredményen, hogy legközelebb se kelljen szégyenkeznem.

Hogy miért nem tudok sokkal boldogabban nyilatkozni erről a nagyszerű, webmesterek ezreinek sárga irígységét kiváltó csodáról? Azért, mert a Google nagylelkű volt, de Isten (...), ő valahogy másképp értékel...

Aki nem tudja, miért mondom ezt, az most már nyugodtan lapozhat, a bejegyzés véget ért. Ha mégis maradsz, ne kérdezz semmit, csak hallgasd együttérzéssel.

A mai nap egy szörnyű vasárnapról is szól, és sajnos ez a hang, ez az érzés van aki számára minden mást elnyom.

A bejegyzés trackback címe:

https://starbug.blog.hu/api/trackback/id/tr381043381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása