Elindultam

2009.02.20. 17:23

Kedves Olvasó!

Nagy örömömre szolgál, hogy rögtön egy népmesei elemmel kezdhetem, jöjjön hát a három nagy bejelentés!

Történt először is valamikor tavaly tavasszal, hogy elkezdtem a starbug.hu weboldalamat szerkeszteni. Az oldal most már bárki által látogatható, igaz folyamatosan piszkálgatom, de azért érdemes körülnézni:)

Aztán itt van ez a blog. Helyzet van, ugyanis sem szabályokat sem etikettet nem tudok a blogírásról:)

Végezetül, ha Neked is lenne weboldalad vagy blogod - és már miért ne lenne -, akkor az oldalam partnerprogramján kívül ajánlom figyelmedbe a toplistámat, amit szintén most indítottam valamikor a blog előtt. Szóval minden friss és ropogós:)

Hogy én is friss maradjak, egyelőre ennyi:)

A bejegyzés trackback címe:

https://starbug.blog.hu/api/trackback/id/tr3955181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása