Fejlesztés

2009.03.10. 15:05

Az örömteli bejelentés óta nem is tettem említést az anyaoldalról, pedig történt egy s más azóta. Az apróbb kiigazításokat, rendezgetéseket egy komolyabb lépés is kísérte...

Előbb azonban egy rövid történeti áttekintés. Valamikor 2007 őszén döntöttem úgy, hogy szeretnék egy saját weboldalt kialakítani magamnak. Bizonyos példák láttán kézenfekvőnek tűnt, hogy a g-portált válasszam. Egyszerű volt, akkor még ingyenes és egyáltalán nem igényelt html ismeretket. Akkor még nem is tudtam, hogy a klaviatúrán létezik < karakter:) Szóval kb. fél év alatt kialakítottam egy, a jelenlegi szerkezethez némiképp hasonlító oldalt. Egy idő után azonban rendkívül nehézkessé vált a szerkesztés és az újabb és újabb ötleteimet nem tudtam már ott megvalósítani. Ekkor döntöttem úgy, hogy váltani fogok.

Áttértem az extrához. Minimális reklám, keretes ketrec nélkül, elegendő tárhely, php, adatbázis, domain irányíthatóság..., minden rendelkezésre állt. Persze akkoriban ebből annyit értettem, hogy létre tudok hozni egy iframes oldalt. Ennek meg vannak az előnyei és a hátrányai is, de a felépítés miatt az oldalnak ilyennek kell lennie. Egyelőre...

Szerencsére php-t nem használok, nem is értek még hozzá, így viszonylag olcsón léphettem egy nagyot az önállóság felé. Történt ugyanis, nem tudom, ennek mi az oka, a sok felhasználó-e vagy valami más, tény, hogy az extra újabban hosszú órákig nem volt elérhető. A kimaradások előtt az addig minimális és egyébként teljesen jól megoldott reklámfelületet a háromszorosára növelték. Ez már nem tetszett, de mivel az oldalt kezdőlapkánt valóban használom is, a többórás elérhetetlenségek miatt már gyorsan tárhelyet kellett váltanom.

Sok nézelődés után végül a starbug.hu az oldal alján megnevezett szolgáltatók kezelésében nyugszik. Külső szemlélőként már csak annyit látok, hogy a mai napon is több órán keresztül láthatatlanok az extrás bannercseréim... Egy nap alatt kész voltam a váltással(!), mindenképpen megérte.

A toplista jelenleg is ingyenes szolgáltatónál van, atw-s, eddig folyamatosan elérhető volt, reméljük a legjobbakat. És tessék csatlakozni!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://starbug.blog.hu/api/trackback/id/tr20993729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása